MNYS

חלונות לגגות רעפים – חידוש פונקציונלי ודקורטיבי מעניין ביותר

היום, גגות של יותר ויותר מבנים, מכל הסוגים ובכל האיזורים בארץ, 'מעוטרים' ברעפים מעוצבים ואיכותיים ביותר. יתרה מכך, במהלך השנים הספורות שבהן הרעפים הפכו לאחד מן המוצרים ה'חמים' ביותר בשוק הבנייה ובעיקר בתחום עיצוב החוץ והדקורציה, תחום זה הצליח להתפתח במהירות מטאורית, וזאת באופן שהוא לא רק מספק קשת רחבה ומגוונת ביותר של רעפים, ושל חומרי גלם שמהם עשויים הרעפים עצמם, אלא גם כמה חידושים מעניינים ביותר – כאשר בראשם ניצב החידוש של חלונות לגגות רעפים – חידוש פונקציונלי ודקורטיבי מעניין ביותר. עכשיו, על מנת להמחיש את איכות החידוש והייחוד שלו, יש לספר, כי, שיעור ההטמעה של חלונות לגגות רעפים הינו גבוה לאין שיעור, ואילו יותר ויותר בעלי גגות רעפים מתעניינים גם ברכישה והתקנה של חלונות לגגות הרעפים שלהם.

אין מה להשוות בין המראה של גגות עם חלונות לגגות רעפים לבין כאלו בלי

באופן מוחלט, גג הרעפים מהווה את חזות הכול מבחינת הבניין. בטח כאשר הוא ניצב ממש ב'ראשו' ומעל הגג. בנוסף, גגות רעפים נועדו גם למטרות דקורציה ייחודיות, אבל גם (ובעיקר) למטרות איטום ובידוד. לכן, רוב גגות הרעפים לא רק מאופיינים במראה דקורטיבי ייחודי ומיוחד, אלא בעיקר עשויים מחומרי גלם 'אוטמים' ומבודדים איכותיים כמו קרמיקה, חרס, זכוכית, חרסינה ועוד. יחד עם זאת, היות וכל גגות הרעפים מותקנים ומונחים על פני הגגות וזאת מבלי ששום קרן אור יכולה לחדור מן הגג אל תוך החלל אשר נמצא מתחתם, חלונות לגגות רעפים הינם האובייקט הדקורטיבי והפונקציונלי המושלם מן הבחינה הזו. בטח כאשר חלונות לגגות רעפים לא רק מאפשרים חדירה מלאה ומושלמת של אור אל תוך החלל והמרחב אשר נמצא מתחת לגג הרעפים, ובטח כאשר חלונות לגגות רעפים הינם אובייקטים עיצוביים איכותיים ומעניינים ביותר אשר מתאימים לגגות הרעפים כמו 'כפפה ליד'. בנוסף, חלונות לגגות רעפים משווים לכל גג וגג מיד את התחושה, כי הגג נמצא ממש מעל עליית גג בכלל ו'הילה' כפרית לכלל המבנה בפרט.

התקנה של חלונות לגגות רעפים – בזמן בחירה והתקנת גג הרעפים עצמו

באופן מובן ביותר, התקנה של חלונות לגגות רעפים תהיה הרבה יותר קשה, סבוכה ויקרה לאחר בחירה והתקנה של גג רעפים בפועל. בטח כאשר התקנה של חלון במסגרת של גג רעפים כלשהו תחייב 'התערבות' מבנית, הנדסית ואסתטית, פגיעה במרקם ובקונסטרוקציה של גג והרעפים עצמם ועוד. במילים אחרות, התקנה של חלונות לגגות רעפים – בזמן בחירה והתקנת גג הרעפים עצמו ולא לאחר מכן.