ZKIZ

עצים לבניית פרגולות ודקים – משפיעים באופן ישיר על האיכות והמראה שלהם

במהלך השנים האחרונות, אי אפשר שלא לשים לעובדה, כי, המראה של מרפסות, חצרות, גינות וחזיתות של מבנים מסוגים שונים (פרטיים ומסחריים כאחד) 'שודרג' וזאת באופן שהם כלל לא מאופיינים ברצפה משיש וקרמיקה. בטח כאשר רצפות של יותר ויותר מן החללים האמורים 'מעוטרים' ומקושטים בפרגולות ודקים – הראשונות בעבור מטרות קירור והצללה והאחרונות בעבור מטרות עיצוב חוץ ונוי. בשני המקרים, גם פרגולות וגם דקים נועדו בעיקר לשידרוג המראה והדקורציה, שני אלמנטים אשר כלל לא יכולים 'להשתדרג' באמצעות רצפת שיש או קרמיקה. יחד עם זאת, בעת סקירה, בחירה ורכישה של פרגולות ודקים, חשוב לוודא, כי, העצים שמהם הם עשויים, הינם עצים באיכות גבוהה. בטח כאשר עצים לבניית פרגולות ודקים משפיעים באופן ישיר על האיכות והמראה שלהם.

כל מה שצריך לדעת על עצים לבניית פרגולות ודקים באיכות גבוהה ועוד

ובכן, הקטגוריה של עצים לבניית פרגולות ודקים מכילה בתוכה קשת רחבה ומגוונת ביותר של עצים לבניית פרגולות ודקים מעץ. יחד עם זאת, חלק מהם מאופיינים באיכות גבוהה יותר וחלק מהם באיכות נמוכה יותר. הלכה למעשה, הקטגוריה של עצים לבניית פרגולות ודקים מכילה בתוכה את כל סוגי העצים הבאים: עץ אורן / עץ לבן ('קלאסי' וגושני) / עץ סידר / עץ טייק / עץ איפאה / עץ אירוקו ועוד ועוד. יחד עם זאת, מעטים הם העצים אשר יכולים להביא לידי ביטוי באמת את כל היתרונות והמאפיינים של פרגולות ודקים. בין העצים הללו ניתן למצוא בעיקר את עץ האיפאה, עץ האורן ועץ טיק. כעת נספר, נרחיב ונמליץ עליהם.

כל מה שצריך לדעת על עצים לבניית פרגולות ודקים מומלצים באמת

כאמור, מבחינת עצים לבניית פרגולות ודקים מומלצים באמת ניתן למצוא את עץ האיפאה, עץ האורן ועץ הטיק. מבחינת עץ האיפאה, עץ זה הינו שייך למשפחת העצים ה'קשים', שם אשר ניתן למשפחה אודות הקשיחות והמאסיביות הגדולה ביותר אשר מאפיינת את קורות עץ האיפאה. בנוסף, עץ האיפאה מאופיין במראה חום כהה ועשיר ביותר. עכשיו, מבחינת עץ האורן, עץ זה נחשב לאחד מן העצים בעלי רמת הדחיסות הצפופה ביותר. בנוסף, עץ זה מאופיין במראה לבן ובהיר, קל לעיבוד, ניסור וגימור. מבחינת עץ הטיק, עץ זה נחשב לאחד מן העצים ה'קשים', העמידים והאמינים ביותר (בעיקר לאורך זמן ובפני נזקי מזג האוויר). בנוסף, עץ זה מאופיין בצבע 'וויסקי', מה שהופך אותו לאטרקטיבי ביותר בעבור פרגולות ודקים.