דגם GF צבע נחושת

על כל סוגי הרעפים לגגות רעפים שאף גג לא יכול 'להסתדר' בלעדיהם

במשך שנים, גגות של בתים, בכל איזורי הארץ ללא שום יוצא מן הכלל, וגם במדינות רבות ברחבי העולם, לא רק היו ריקים מגגות ורעפים, אלא היו ריקים בכלל. במילים אחרות, רוב הגגות בעולם נראו בדיוק כמו קיר או תקרה, רק מבחוץ ובאופן אופקי. לעומת זאת, היום, מסיבות רבות ומגוונות, אבל בעיקר מסיבות דקורטיביות ותרמיות, קשה למצוא ולו גג אחד (אפילו של בניין מגורים) אשר לא 'מעוטר' בגג רעפים. הלכה למעשה, הן מבחינת עיצוב והן מבחינת פונקציונליות, התוצאה הסופית והכוללת הינה מרשימה ביותר. לכן, במאמר זה נספר על כל סוגי הרעפים לגגות רעפים שאף גג לא יכול 'להסתדר' בלעדיהם.

כל מה שצריך לדעת על כל סוגי הרעפים לגגות רעפים ועוד פרטים חשובים וחיוניים

ובכן, עוד לפני שנספר ונרחיב על כל סוגי הרעפים לגגות רעפים, רק נקדים ונאמר, כי, ה'בית' והמקום הטבעי של כל רעף הינו הגג, בין אם של דירה ובין אם של בית. בטח כאשר הגג הינו החלק של המבנה אשר מתפקד כ'ראש' וככיסוי העליון שלו. בהתאם, הגג הוא גם האיזור החשוף ו'הפתוח' ביותר של המבנה. בנוסף, הגג גם מאופיין בתפקידים כמו איטום, בידוד תרמי של הבית, הרחקת מים ועוד. במילים אחרות, גג הינו איזור אשר פשוט 'חייב' בפתרונות קירוי ובראשם רעפים מעוצבים, איכותיים ומסוגים שונים. לכן, עכשיו, מבחינת כל מה שצריך לדעת על כל סוגי הרעפים לגגות רעפים, נתחיל עם ההגדרה של מהו בכלל רעף. ובכן, כאשר אומרים רעף, הכוונה הינה בכלל לאובייקט מבני ודקורטיבי אשר עשוי מחומרי גלם איכותיים לבניין ולבידוד תרמי של המבנה אשר ממנו מהווה חלק בלתי נפרד הגג עצמו. מבחינת חומרי גלם, כל סוגי הרעפים לגגות רעפים האיכותיים, לרוב, הם עשויים מחומרי גלם עמידים ומבודדים כמו חרס, קרמיקה, צפחה, אבן, זכוכית וחרסינה. בנוסף, היות ורוב חומרי הגלם האמורים אף ניתנים לעיצוב ושינוי צורה ייחודיים ומיוחדים, חלק גדול מן הרעפים אף ניתנים לשינוי צבע וצורה אשר רק 'מעצים' את המראה הדקורטיבי של הגגות עצמם.

כל סוגי הרעפים לגגות רעפים 'חייבים' לבודד באופן תרמי את המבנה

אין ספק, כי, רוב בעלי המבנים אשר רוכשים ומתקינים רעפים בעבור הגגות שלהם, עושים זאת בעיקר מן ההיבט הדקורטיבי. יחד עם זאת, אסור להזניח ולשכוח, כי, כל סוגי הרעפים לגגות רעפים 'חייבים' לבודד באופן תרמי את המבנה, בטח כאשר מדובר במטרה הראשונה והראשית אשר לשמה הם בכלל יועדו. לכן, בעת חיפוש וסקירה של כל סוגי הרעפים לגגות רעפים, יש לבחור קודם כל את אלו אשר מבודדים באופן תרמי ומוחלט את המבנים ורק לאחר מכן 'נראים' מצוין על הגג עצמו.